'Desnéixer' és l’espectacle-recital amb el qual Gisela Vicenç i Clara Centenera posen la poesia en escena. Un recorregut a través de la poètica contemporània que tracta el concepte de la mort i escriu el verb morir en totes les seves expressions. En aquest espectacle de petit format, la paraula troba un lloc en l’espai i la corporalitat, i apropa la poesia i el gest al públic, tot creant un indret immersiu on deixar-se endur i reflexionar íntima i col·lectivament sobre la mort i el dol.
'Desnéixer' parla de les diferents facetes de la mort: des dels paisatges que transita, la pèrdua dels éssers estimats i la pròpia mort, fins a la importància de la mort com a germen de vida.
Hi col·labora: Ajuntament de Lloret de Vistalegre
Help center
Promotions and discounts
Kenne uns
Bist du ein Organisator?
Kundenservice
Whoops! Time has run out.
Remember that you have 15 minutes to complete the process.Sie haben die maximale Anzahl von Tickets für diese Sitzung überschritten.
Bitte schließen Sie diesen Kauf zuerst ab, wenn Sie mehr Tickets kaufen möchtenSie haben die maximale Anzahl von Tickets für diesen Tarif überschritten.
Bitte schließen Sie diesen Kauf zuerst ab, wenn Sie mehr Tickets kaufen möchten