Die Frist für den Verkauf dieser Veranstaltung ist abgelaufen.

Eintritt RUSÓ SALA I MIRIAM ENCINAS 'PAXARÀS'. CONCERT DIA DE LA DONA en Girona

Information

Rusó Sala veu, guitarra, tambor de corda i percussió; Miriam Encinas kantele, viola medieval, flautes, percussió, guitarra elèctrica i sampler

Un concert molt especial per celebrar el Dia de la Dona, a càrrec de dues de les creadores i instrumentistes més polifacètiques i interesnants del país. 

1.Pax significa pau, en llatí. Aras remet a: 1.acció de llaurar (llaurar la pau); 2. altar (altar per la pau) .

Mentre l'home cultivi la guerra, hi haurà dones llaurant la pau. A tall d'altar íntim, la cantautora Rusó Sala i la multiinstrumentista Miriam Encinas presenten PAXARAS, un directe que combina amb elegància música tradicional i experimentació sonora, on se'ns invoca a reflexionar sobre la llibertat de moviment i els seus límits, i nspirades en el vol de l'ocell (paxaro, en sefardita). Un vitrall sonor que neix a partir de restes d'al-Ándalus i Sefarad es parcides pel Mediterrani. Un cop més, la música ens ofereix una visió més àmplia de la nostra interioritat. Com aus migratòries, tindrem la certesa de pertànyer a aquesta terra i a tots els seus paisatges.


CA'N MET LOCAL SOCIAL (ASSOCIACIÓ GENT GRAN LA BISBAL D'EMPORDÀ)