Dissabte 13 de desembre a les 10.30 h a la plaça Weyler, a Palma
Recorregut urbà i marítim, des del cor de la ciutat fins a la seva epidermis costanera, des del passat més remot fins al present més punyent. El Born és el passeig urbà nascut com a conseqüència de la dessecació de la Riera a partir de la desviació del seu curs, banda fora de la nova murada renaixentista, a partir del segle XVI. Abans, la mar entrava fins gairebé la plaça de les Tortugues. El Moll de la Riba és l’extensió de la Palma cap a la mar, just als peus dels seus dos edificis més emblemàtics: El Palau de l’Almudaina i la Seu. La connexió de la ciutat amb el mar, i el Born com a portal major d’entrada. El recorregut es tanca a la llotja de pescadors i la capella de Sant Telm.
Punts d’interès de la ruta:
Gran Hotel
Plaça del Mercat
Passeig del Born
Plaça de la Reina
Port de l’Almudaina
Tren del port
Escultura Capità Toni
Capitania marítima
Autoritat Portuària
Moll i far de la Riba (antic passeig de la Riba)
Punt de trobada: https://maps.app.goo.gl/1aERkPJ844uXmarT9
Help center
Promotions and discounts
Kenne uns
Bist du ein Organisator?
Kundenservice
Whoops! Time has run out.
Remember that you have 15 minutes to complete the process.Sie haben die maximale Anzahl von Tickets für diese Sitzung überschritten.
Bitte schließen Sie diesen Kauf zuerst ab, wenn Sie mehr Tickets kaufen möchtenSie haben die maximale Anzahl von Tickets für diesen Tarif überschritten.
Bitte schließen Sie diesen Kauf zuerst ab, wenn Sie mehr Tickets kaufen möchten