Conferència: "Edatisme: en una societat edatista tots hi estam implicats"
La Delegació de Benestar Social de l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar i el Consell de Mallorca organitzen la conferència "Edatisme: en una societat edatista tots hi estam implicats", a càrrec de Liberto Macías González, doctor en educació per la Universitat de les Illes Balears (UIB).
Aquest acte s'emmarca en la programació adreçada a persones de la segona i tercera edat per reflexionar sobre el paper de la societat davant la discriminació per motius d'edat.
Dades de l'esdeveniment:
Data: Dijous, 1 d'octubre
Hora: 19:30 h
Lloc: Biblioteca de Son Carrió
Ponent: Liberto Macías González (Doctor en educació per la UIB)
Públic: Persones de la segona i tercera edat
Inscripcions: A través de la plataforma Ticketib
Help center
Promotions and discounts
Are you an organizer?
Customer support
Whoops! Time has run out.
Remember that you have 15 minutes to complete the process.You have exceeded the maximum number of tickets for this session.
Please complete this purchase first if you wish to purchase more ticketsYou have exceeded the maximum number of tickets for this rate.
Please complete this purchase first if you wish to purchase more tickets