Dos pianistes. Dos teclats. 59 minuts per improvisar.
No hi ha partitura ni guió previ. Tot és possible. Res està escrit.
El concert és un experiment compartit: el sentiment del moment, l’atzar i l’escolta profunda es converteixen en matèria primera. Cada nota és una passa cap a
l’inconegut, cada silenci, un espai de trobada.
El que passa és irrepetible. Juguen, conversen, es provoquen i es sorprenen. El temps s’escola i ells només poden ser-hi, estar-hi, deixar que la música digui el que ha de dir.
No han assajat, però s’han preparat tota la vida per arribar aquí. Ara es reuneixen per veure què poden treure de bo en 59 minuts plegats. Una aventura sonora que pot
acabar en delicadesa, en tempesta o en silenci absolut.
Gori Matas i Joan Vila. piano
*Condicions:
Centro de ayuda
Promociones y descuentos
¿Eres organizador?
Atención al cliente
¡Oups! El tiempo se ha agotado.
Recuerda que tienes 15 minutos para completar el proceso.Has excedido el número máximo de entradas para esta sesión.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradasHas excedido el número máximo de entradas para esta tarifa.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradas