Entrada Mehmet Polat Quartet El Senglar Rialler +TRÀD Tardor’26 en Barcelona

Artistas relacionados
16.00 €
Precio
Desde
Descripción

Divendres 20 de novembre de 2026

20.30 h | CAT Tradicionàrius

Preu: 16 € / Amics del CAT: 8 €

Amb: El Pony Pisador


Torna El Senglar Rialler, el cicle de sonoritats folk del món impulsat per El Pony Pisador i el CAT Tradicionàrius amb una proposta que fusiona les músiques del món i el jazz de la mà de Mehmet Polat Quartet.


L'intèrpret d’ud i compositor Mehmet Polat reuneix a tres virtuosos del jazz i les músiques del món per formar el seu quartet, en el qual fusionen jazz amb les tradicions musicals d’Orient Mitjà, Àfrica, Índia, Europa i els Balcans.


Les seves composicions neixen de la contemplació, l’experimentació, l’emoció, l’aventura i el virtuosisme. Polat troba total llibertat en compassos irregulars i complexes com 5/4, 7/4 i 9/8 propis de la música no occidental, creant un paisatge sonor on Orient i Occident es fonen.


El Senglar Rialler neix de les ganes de difondre les músiques populars d’arreu d’una manera propera i familiar i de la voluntat de portar a Barcelona grups difícils de trobar en els circuits de Catalunya. La programació d’El Senglar Rialler parteix dels estils de cant harmònic i musicals que formen part de la identitat d’El Pony Pisador. El CAT Tradicionàrius, amb més de 30 anys d’experiència com a espai especialitzat en la promoció i preservació de la música tradicional catalana a Barcelona i espai de concerts de música d’arreu del món, en serà l’escenari idoni.


Mehmet Polat: Ud i composicions

Franz von Chossy: piano

Daniel van Huffelen: contrabaix

Jeroen Batterink: bateria

CAT Tradicionàrius