VI DE LA TERRA MALLORCA · EXPERIÈNCIA ENOGASTRONÒMICA AMB EL SUMILLER TONI FERNÁNDEZ I XEF TERRAЕ
Vi de la Terra Mallorca és una IGP que representa més de 80 cellers de tota l’illa i una manera d’entendre el vi profundament lligada al nostre territori, a les varietats locals i a la gastronomia de Mallorca.
Amb motiu del Raïm Wine Fest Palma, que celebrarem el pròxim 24 d’octubre, posam en marxa un espai d’experiències enogastronòmiques a Ses Voltes, on el vi i la cuina es trobaran en maridatges pensats especialment per a l’ocasió.
En aquesta experiència comptarem amb el sumiller Toni Fernández i l’equip de Xef Terrae, que ens proposaran dues elaboracions molt especials:
Una proposta per descobrir noves combinacions, conèixer la riquesa dels vins de Vi de la Terra Mallorca i gaudir d’una experiència on gastronomia, vi i territori es troben a taula.
Raïm Wine Fest Palma – Ses Voltes
24 d’octubre
De 17.00 a 18.00 h
20 € · entrada + tapa + copa de vi
Podeu descobrir més sobre Vi de la Terra Mallorca, els nostres cellers, vins i pròximes experiències al nostre Instagram: @vterramallorca
IG: @terraerestaurant i @thewinegourmet
Les entrades estan disponibles a www.ticketib.com.
***IMPORTANT: Aquesta experiència inclou el consum de vi. La venda d’entrades estarà permesa únicament a persones majors de 18 anys.
Centro de ayuda
Promociones y descuentos
¿Eres organizador?
Atención al cliente
¡Oups! El tiempo se ha agotado.
Recuerda que tienes 15 minutos para completar el proceso.Has excedido el número máximo de entradas para esta sesión.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradasHas excedido el número máximo de entradas para esta tarifa.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradas