Invitacions disponibles a partir del 8 d'abril de 2026
Passejada cultural pels voltants de Fornalutx i Sóller, a tocar del barranc de Biniaraix.
La història de 'La Faula' és el fil conductor que ens durà fins a la possessió de Binibassí. Literatura i un paisatge que de ben segur va inspirar a Guillem de Torroella a escriure aquests versos el darrer terç del segle XIV.
El passeig estarà guiat per Aina Mora de Més Cultura, Patrimoni i Turisme.
Cal dur un calçat adequat per caminar per camins de muntanya, aigua i alguna cosa de menjar per recuperar forces a mig camí. La passejada és apte per a tots els públics; té una dificultat baixa amb un petit desnivell. La durada prevista de l'activitat és de de 2'5 hores.
L'hora de trobada són les 10h a l'inici del camí de can Gorgai de Sóller, on hi ha una zona habilitada d'aparcament públic (tot i que no apareix encara al Google maps): https://maps.app.goo.gl/4Dwk7hSYcMpoanmS7
Aquesta proposta lúdico cultural forma part del programa 'La Tramuntana es viu i es camina'. Un programa de rutes guiades que ens proposa itineraris curts i accessibles per conèixer camins, marjades, pedra en sec i altres elements que expliquen la relació històrica entre les persones i la Serra de Tramuntana, declarada Patrimoni Mundial per la UNESCO el 2011, precisament per aquesta simbiosi, de valor universal excepcional.
En definitiva, una iniciativa per descobrir, valorar i preservar el nostre patrimoni, pas a pas.
Centro de ayuda
Promociones y descuentos
¿Eres organizador?
Atención al cliente
¡Oups! El tiempo se ha agotado.
Recuerda que tienes 15 minutos para completar el proceso.Has excedido el número máximo de entradas para esta sesión.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradasHas excedido el número máximo de entradas para esta tarifa.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradas