— 7/5_20.30 H, Aljub, Es Baluard Museu
RECITAL
GHAZAL MOSADEQ,
RASHEED JALLOUL,
MOHAMAD BITARI
‘VERSOS CONTRA LA POLS’
Tres autors alcen la veu contra la pols, amb versos travessats de dolor, de pèrdua, de fragilitat i de resistència. Tres poetes vinguts a Europa amb l’empenta de l’exili, cercant l’oportunitat d’amplificar des dels marges del conflicte la seva veu compromesa i ferma.
Ghazal Mosadeq, iraniana resident a Londres, és narradora, poeta, editora i traductora. És autora de de tres reculls de poesia, i els seus poemes s'han publicat en antologies i revistes a l'Iran, Canadà, el Regne Unit, Portugal i Grècia.
Mohamad Bitari és poeta, traductor i periodista palestí, nascut al camp de refugiats de Yarmouk on va viure fins els 23 anys. Resideix a Barcelona, on impulsa l’editorial Èter de traduccions de l’àrab al català i a la inversa.
Rasheed Jalloul, nascut al Líban, és músic, arquitecte i poeta. Explora la navegació en la ment més que en la geografia, amb una pràctica transdisciplinària que implica la paraula, la veu, el so i l’espai com a trets configuradors de relat i d’existència.
Centro de ayuda
Promociones y descuentos
¿Eres organizador?
Atención al cliente
¡Oups! El tiempo se ha agotado.
Recuerda que tienes 15 minutos para completar el proceso.Has excedido el número máximo de entradas para esta sesión.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradasHas excedido el número máximo de entradas para esta tarifa.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradas