El plazo para la venta de este evento ha terminado.

Entrada PRESENTACIÓ DEL LLIBRE "EL PARTIT QUE NO VEUS" en Balears, Illes

Descripción

ACTE DE CENTENARI U.E.PETRA


Xavier Estrada Fernàndez (Lleida, 1976) és llicenciat en Psicologia, màster en Psicologia de l’Esport, Neuropsicologia i Intel•ligència Emocional i doctor en Educació, Societat i Qualitat de Vida. Ha publicat articles científics sobre intel•ligència emocional, gestió de l’estrès, benestar i rendiment psicològic, amb especial atenció a l’àmbit esportiu, educatiu i arbitral; i ha exercit com a docent universitari i formador en psicologia i esport.

Va estar trenta anys vinculat al col•lectiu arbitral i es va mantenir durant dotze temporades a primera divisió com a àrbitre professional i dues com a àrbitre del VAR, a més de ser àrbitre internacional FIFA entre 2013 i 2023.

Va fundar, l’any 2016, l'Associació Esportiva Xavi Estrada, amb l’objectiu de promoure, especialment entre els joves, la pràctica esportiva, la igualtat d'oportunitats i el benestar físic i mental.

El partit que no veus

La veritable diferència entre rendir i enfonsar-se, entre gaudir de l'esport i patir, no és als músculs: és al cervell. Xavier Estrada Fernàndez ho sap bé. Durant més de dotze anys va arbitrar a la primera divisió del futbol espanyol. Als partits havia de prendre decisions en dècimes de segon sota la pressió de milions de mirades. Ha patit l'estrès, la crítica descarnada, la solitud i el pes de l’error. Però també l’alegria de l’èxit i la gratitud per tot allò que ha après. Pocs han viscut des de tan endins l’exigència física i mental de l’alt rendiment. Amb una mirada única que combina neuropsicologia, intel•li- gència emocional i l'experiència a l'elit, Estrada Fernàndez ens ensenya com funciona el cervell quan competim, i proposa eines pràctiques i reflexions per viure l’esport d'una manera més sana, conscient i plena. Si ets esportista o entrenador, si tens fills esportistes o simplement ets algú que vol gaudir del seu esport preferit, aquest llibre t’ajudarà a entendre què passa dins del cap i del cor de qui competeix. Aprèn a entrenar la teva ment igual que entrenes el teu cos.

“El llibre que tens a les mans parla d’esport, “El llibre que tens a les mans parla d’esport, però també, sobretot, parla de vida.” però també, sobretot, parla de vida.” DAVID BUENO

"Siguis qui siguis i siguis com siguis, aquest llibre canviarà la teva manera d’entendre l’esport." BOJAN KRKIC


SI VOLEU FORMAR PART DE LA COMUNITAT DE LES AMIGUES I AMICS DEL TEATRE DE PETRA, OBTENIR PREUS ESPECIALS I INFORMACIÓ PER E-MAIL, PITJAU AQUÍ


SALA GRAN DEL TEATRE DE PETRA