RAÏM WINE FEST PALMA · TALLERS ENOGASTRONÒMICS AMB JAUME VIDAL I AGROTAST ES MOLINOT
Vi de la Terra Mallorca és una IGP que representa més de 80 cellers de tota l’illa i una manera d’entendre el vi estretament lligada al nostre territori, a les varietats locals i a la gastronomia de Mallorca.
Amb motiu del Raïm Wine Fest Palma, que celebrarem el pròxim 24 d’octubre, posam en marxa un espai d’experiències gastronòmiques on el vi i la cuina mallorquina aniran de la mà.
En aquesta ocasió, comptarem amb el sumiller Jaume Vidal i el restaurant Agrotast Es Molinot, que ens proposaran dues tapes especials maridades amb vins de Mallorca.
• Ensaladilla de tomàtiga seca, maridada amb un vi blanc de la varietat Malvasia, elaborat a Colònia Sant Pere.
• Rotllets de coll de porc, maridats amb un cupatge de varietats locals, elaborat a Binissalem.
Una experiència per tastar Mallorca a través dels seus vins i de la seva gastronomia, descobrir la riquesa de les nostres varietats i gaudir de maridatges que connecten cuina, vi i territori.
Podeu descobrir més sobre Vi de la Terra Mallorca, els nostres cellers, vins i pròximes experiències al nostre Instagram: @vterramallorca
@agrotast.esmolinot
Raïm Wine Fest Palma – Ses Voltes (Palma)
24 d’octubre, de 18.00 a 19.00 h
Preu de l’entrada: 20 €, que inclou l’entrada, les tapes i les copes de vi.
Podeu adquirir les entrades a www.ticketib.com.
***IMPORTANT: Aquesta experiència inclou el consum de vi. La venda d’entrades estarà permesa únicament a persones majors de 18 anys.
Help center
Promotions and discounts
Sei un organizzatore?
Attenzione al cliente
Whoops! Time has run out.
Remember that you have 15 minutes to complete the process.Hai superato il numero massimo di ticket per questa sessione.
Si prega di completare questo acquisto prima se si desidera acquistare più bigliettiHai superato il numero massimo di biglietti per questa tariffa.
Si prega di completare questo acquisto prima se si desidera acquistare più biglietti