Dijous 26 de febrer de 2026 · Teatre de Cal Ninyo
Obertura de portes: 21.00 h
Inici del concert: 21.30 h
Venda anticipada (fins al 26 de febrer a les 20.00 h): des de 10 €
Venda a taquilla (a Cal Ninyo, a partir de les 20.00 h): 12 €
El dijous 26 de febrer, a les 21.30 h, al Teatre de Cal Ninyo, el Rubrifolkum donarà el tret de sortida a la seva 15a edició amb el concert inaugural de Terrae, el projecte format per Andreu Peral i Genís Bagés.
Terrae construeix una proposta musical profunda i emotiva a partir de la memòria, la paraula i el territori, amb les Terres de l’Ebre com a paisatge sonor i emocional. La seva música entén la tradició com un element viu, en constant transformació, i fa dialogar la veu i la percussió amb sintetitzadors, loops i samplers, creant una lectura contemporània de la música d’arrel.
Al Rubrifolkum presenten Nostre gra (Segell Microscopi, 2025), el seu primer treball discogràfic de llarga durada: un disc que parla d’arrels, identitat i resistència, i que marca un inici coherent i carregat de sentit per a aquesta edició d’aniversari.
Un concert inaugural que connecta territori i present, i que obre el Rubrifolkum 2026 des de la sensibilitat, la força i l’arrel.
15a edició del Festival Rubrifolkum de Sant Boi de Llobregat // 26, 27 i 28 de febrer de 2026
De folk en folk, s’omple la plaça - @rubrifolkum
Help center
Promotions and discounts
Kenne uns
Bist du ein Organisator?
Kundenservice
Whoops! Time has run out.
Remember that you have 15 minutes to complete the process.Sie haben die maximale Anzahl von Tickets für diese Sitzung überschritten.
Bitte schließen Sie diesen Kauf zuerst ab, wenn Sie mehr Tickets kaufen möchtenSie haben die maximale Anzahl von Tickets für diesen Tarif überschritten.
Bitte schließen Sie diesen Kauf zuerst ab, wenn Sie mehr Tickets kaufen möchten