Organitzat per Palma XXI. Conferència a càrrec d’Inés Winckler
Aquesta conferència analitza com els processos participatius han transformat la pràctica arquitectònica a la capital francesa. A travès de la seva experiencia, explorarà iniciatives urbanes i projectes col·lectius que impliquen ciutadans en la creació d’espais públics i projectes urbans. Mostrarà com aquesta col·laboració ha generat noves formes d’experimentació social i espacial.
Sobre Inés Winckler:
És cofundadora de l’Atelier +1 (A+1) juntament amb Octave Giaume i César Bazin. Es arquitectaHMONP i es especialitzada en disseny interior i seguiment d’obra.També és professora a la American University of Paris, on consta com a arquitecta titulada (HMONP) i amb estudisa l'ESAG Penninghen, l’ENSA Paris-Belleville i KTH Estocolm. La seva pràctica posa èmfasi en la participació, la pedagogia, el reus de materials i la relació entre arquitecte, habitants i el territori.
Pots reservar les teves entrades gratuïtes.
Help center
Promotions and discounts
Are you an organizer?
Customer support
Whoops! Time has run out.
Remember that you have 15 minutes to complete the process.You have exceeded the maximum number of tickets for this session.
Please complete this purchase first if you wish to purchase more ticketsYou have exceeded the maximum number of tickets for this rate.
Please complete this purchase first if you wish to purchase more tickets