VolemOPERA amb la participació de OPERA AL COR presenta:
PAGLIACCI de RUGGERO LEONCAVALLO (Nàpols 1857 - Montecatini Terme 1919).
A Pagliaci, la frontera entre la ficció i la realitat es trenca. El protagonista, Canio, és el cap de la troupe i interpreta el paper del pallasso Pagliaccio. Està casat amb Nedda, que, tot i el seu paper de Colombina dins l’obra, està enamorada en secret de Silvio, un jove del poble. Tonio, un altre actor, també està enamorat de Nedda, però és rebutjat per ella i, per venjança, descobreix a Canio l’adulteri. Amor, gèlos, assassinat. Veniu a reviure aquesta tragèdia amb nosaltres.
Personatges
Ayelén Seras - Nedda
Nacho Guzmán - Canio
Xavier Vilalta - Tonio
Adrià Mas - Beppe
Alejandro Chelet - Silvio
Duració de l' acte: 1h 20' - Consumisió inclosa
Traducció simultànea del text al català.
VolemOPERA neix amb la intenció de fer gaudir de l’ espectacle de l’ Opera al públic en general, ideant creacions vistoses, de gran qualitat musical i artística, enteligibles per a tothom i a preus assequibles. Amb un equip amb més de 20 anys d’ experiència en el sector pretén posar en escena l’ art d’un teatre musicalitzat que ha perdurat en el temps, amb textos, sovint actuals i inalterables al pas del temps.
Help center
Promotions and discounts
Are you an organizer?
Customer support
Whoops! Time has run out.
Remember that you have 15 minutes to complete the process.You have exceeded the maximum number of tickets for this session.
Please complete this purchase first if you wish to purchase more ticketsYou have exceeded the maximum number of tickets for this rate.
Please complete this purchase first if you wish to purchase more tickets