Organitzat per Palma XXI. Conferència a càrrec d’Inés Winckler
Aquesta conferència analitza com els processos participatius han transformat la pràctica arquitectònica a la capital francesa. A travès de la seva experiencia, explorarà iniciatives urbanes i projectes col·lectius que impliquen ciutadans en la creació d’espais públics i projectes urbans. Mostrarà com aquesta col·laboració ha generat noves formes d’experimentació social i espacial.
Sobre Inés Winckler:
És cofundadora de l’Atelier +1 (A+1) juntament amb Octave Giaume i César Bazin. Es arquitectaHMONP i es especialitzada en disseny interior i seguiment d’obra.També és professora a la American University of Paris, on consta com a arquitecta titulada (HMONP) i amb estudisa l'ESAG Penninghen, l’ENSA Paris-Belleville i KTH Estocolm. La seva pràctica posa èmfasi en la participació, la pedagogia, el reus de materials i la relació entre arquitecte, habitants i el territori.
Pots reservar les teves entrades gratuïtes.
Centro de ayuda
Promociones y descuentos
¿Eres organizador?
Atención al cliente
¡Oups! El tiempo se ha agotado.
Recuerda que tienes 15 minutos para completar el proceso.Has excedido el número máximo de entradas para esta sesión.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradasHas excedido el número máximo de entradas para esta tarifa.
Por favor complete esta compra primero si desea comprar más entradas